Suzuki ir Volkswagen Partnerystė: Kultūriniai Iššūkiai ir Ateities Perspektyvos
2010 metais Volkswagen įsigijo dvidešimt procentų Suzuki akcijų, tačiau nuo to laiko partnerystė beveik nepasikeitė. Abi pusės nebuvo sužavėtos šiuo aljansu, ir automobilių gamintojai netgi nurodė kultūrinius skirtumus kaip veiksnį, turintį įtakos nesėkmingam santykiui. Kiekvienas automobilių gamintojas turėjo skirtingus tikslus: VW siekė plėstis į Azijos mažų automobilių rinką, o Suzuki norėjo pasinaudoti VW patirtimi dyzeline, hibridinių ir elektrinių automobilių srityse. Todėl Suzuki gali būti linkusi ieškoti naujų galimybių Italijoje.
Šiuo metu Suzuki sudarė susitarimą su Fiat tiekti SX4 krossoverį, kad jis būtų perženklinamas kaip Sedici Europoje. Šaltiniai nurodo, kad Suzuki ieško būdų, kaip toliau plėtoti santykius su Fiat, tačiau Italijos automobilių gamintojas neparodė, ar interesas yra abipusis.
Šioje situacijoje, Japonijos ir Vokietijos automobilių gamintojai akivaizdžiai tikėjosi daugiau iš šios partnerystės, tačiau nė vienas iš jų nesiekia pažangos. Suzuki ir VW tikriausiai išsiskirs, tačiau japonų automobilių gamintojui daugiau ko prarasti, todėl tikėtina, kad judėjimas įvyks anksčiau nei vėliau.
Automobilio priežiūra yra itin svarbi kiekvienam transporto priemonės savininkui, nes tinkamai prižiūrimas automobilis gali tarnauti žymiai ilgiau. Tai apima ne tik periodinius techninės priežiūros darbus, bet ir tokius kasdienius veiksmus kaip automobilio plovimas. Reguliarus ir kruopštus automobilio plovimas padeda ne tik išlaikyti transporto priemonės estetinį vaizdą, bet ir apsaugo jos kėbulą nuo įvairių išorinių veiksnių, tokių kaip druska, dulkės ir kitos kenksmingos medžiagos.
https://auto-rent.lt
https://gtvautomoto.lt/panasu-kad-italdesign-dirba-prie-nissan-gt-r-su-kebulu/