Scion FR-S: Ar tikrai atitinka lūkesčius?

Smalsu, kaip per metus pasikeitė Scion FR-S automobilių pasaulyje. Šis automobilis, dar vadinamas „Toyobaru“, buvo ilgai lauktas ir apipintas legendomis, lyginant su tokiomis kaip „Žvaigždžių karai“ septintasis epizodas. Dabar, kai jau praėjo metai nuo jo pasirodymo rinkoje, galime įvertinti, ar jis tikrai atitinka savo reputaciją.

Techniniai duomenys: Scion FR-S turi 2.0L keturių cilindrų variklį, kuris generuoja 200 AG ir 151 lb-ft sukimo momentą. Mechaninė versija sveria 2,758 lbs, o automatinė – 2,806 lbs. Kaina prasideda nuo $25,255.

Šis lengvas kupė automobilis žada grįžti prie prieinamų galinių ratų varomų automobilių linksmybių. Ar jis tikrai yra tai, ko laukiame? Norėdami tai išsiaiškinti, patys išbandėme Scion FR-S. Rezultatai? Automobilis pelnė AutoGuide pirmojo metų automobilio apdovanojimą, o mūsų redaktorius Sami Haj-Assaad netgi nusipirko vieną sau.

Metai praėjo – kas dabar?

Praėjus metams, laikas pažvelgti į šį automobilį be rožinių akinių. Ar jis iš tikrųjų vertas dėmesio? Pirmiausia apžvelkime išvaizdą. Nors dizainas nėra išskirtinis, žemas profilis ir galinių ratų varomas kupė suteikia jam išskirtinį kelyje buvimą. Tačiau galinė dalis, kurioje išmetimo vamzdžių išpjovos yra per didelės, galėtų būti patobulinta. Scion, galbūt mažesnės išpjovos arba didesni išmetimo vamzdžiai tiktų labiau?

Interjero įspūdžiai

Viduje Scion FR-S siūlo mišrius jausmus. Priekinės sportinės sėdynės puikiai prilaiko vairuojant, tačiau ilgesnėms kelionėms gali būti nepatogios. Nors bendra interjero kokybė yra gera, dizainas atrodo pasenęs. Paprasti klimato kontrolės ir radijo mygtukai yra lengvai naudojami, bet stokoja stiliaus. Blogiausia yra prastas matomumas atgal, dėl kurio trijų ketvirčių galinis vaizdas praktiškai neegzistuoja. Galinės sėdynės taip pat nėra labai naudingos ir geriausiai tinka kaip papildoma daiktų laikymo vieta.

Vairavimo malonumas

Vairavimas Scion FR-S yra tikras malonumas. Vairas suteikia neįtikėtiną grįžtamąjį ryšį ir kontrolę, kurią sunku rasti kitur už tokią kainą. Chassis taip pat stebina – jis mėgsta slysti ir yra lengvai valdomas. Net ir „Prius“ padangos, kurios dažnai sulaukia kritikos, yra puikus šio automobilio įrankis, leidžiantis lengvai slysti ir suteikiant vairavimo malonumą.

Variklio pajėgumas

2.0 litrų, 200 AG keturių cilindrų variklis kartais gali pasirodyti silpnas. Automobiliui tikrai praverstų papildomas 40-50 AG, kad jis taptų išskirtiniu. Tačiau dabartinis variklis pasižymi geru kuro ekonomija – mūsų bandymų metu jis vidutiniškai suvartojo 29 mpg.

Šešių pavarų mechaninė transmisija yra tiksli, tačiau reikalauja šiek tiek pastangų perjungiant pavaras. Jei mechaninė pavarų dėžė ne jums, automatinė transmisija yra viena geriausių rinkoje. Sportinėje režime ji puikiai derina pavaras ir palaiko aukštus sūkius, kai to reikia.

Išvada

Nors Scion FR-S turi trūkumų, tai yra tikėtina už sportinį automobilį, kainuojantį apie $25,000. Tai nėra super automobilis, bet tai puikus biudžetinis pramogų šaltinis. Nors jis nėra greitas, bet nepaprastai smagus. Metai po pirmojo bandymo, galime drąsiai sakyti, kad Scion FR-S vis dar atitinka lūkesčius.

Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių plovimo paslaugas Didžiojoje Riešėje, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas-kaunas/
https://alkestaauto.lt/honda-civic-ex-pries-touring-kuri-komplektacija-jums-tinkamiausia/
https://autounija.lt/porsche-911-gali-tureti-mechanine-pavaru-deze/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *