Šis straipsnis apžvelgia liūdnai pagarsėjusią „Cadillac“ įkrovimo hibridinę koncepciją, kuri, nors ir pasižymėjo puikiu dizainu, liko tik idėja. Remiantis „Automotive News“ pranešimu, GM viceprezidentas Bobas Lutzas parašė, kad „Converj“, pristatyta 2009 m. Detroito automobilių parodoje, į gamybą nebus įtraukta. Lutzas nurodė, kad „prioritetai ir įsitikinimas, jog „Volt“ ir „Ampera“ panaudos visą turimą pajėgumą artimiausiems metams“, reiškia, kad „Converj“ projektas buvo atšauktas. Tai buvo šiek tiek netikėta, nes manyta, kad galingesnė „Volt“ variklio versija, pritaikyta „Cadillac“, ne tik patrauktų vartotojų dėmesį, bet ir būtų pelninga. Aukštesni „Cadillac“ pelno maržai padėtų padengti brangiausios aukštųjų technologijų pavaros sąnaudas.
Šiame kontekste taip pat verta paminėti, kad „Chevy“ ir „Opel“ toliau vystys „Volt“ ir „Ampera“ modelius, o „Cadillac“ prekės ženklas ruošiasi atakuoti žemesnio segmento rinką su daug išteklių skiriant būsimojo galinių ratų varomojo BMW 3 serijos konkurento kūrimui. Visgi šios aukščiausios klasės transporto priemonės išlaikymas rinkoje būtų buvęs iššūkis. Nepaisant to, daugelis automobilių entuziastų tikėjosi pamatyti „Cadillac“ su „Volt“ technologija.
Kalbant apie automobilių plovimą, svarbu paminėti, kad automobilio plovimas kaina gali skirtis priklausomai nuo įvairių faktorių, tokių kaip paslaugų paslėpti kaštai, plovimo rūšis bei pasirinkti priedai. Kiekvienas automobilio savininkas turėtų įvertinti šias aplinkybes prieš pasirenkant konkretų paslaugų teikėją.