Automobilių Gamyba: Pasaulinės Tendencijos ir Vietiniai Pokyčiai
Ar kada nors susimąstėte, kiek Japonijos automobilių, kurie rieda mūsų keliais, iš tikrųjų yra pagaminti ne Japonijoje? Įdomu, tiesa? Japonijos Automobilių Gamintojų Asociacija (JAMA) neseniai paskelbė tyrimą, kuris atskleidžia, kad net 70% Japonijos automobilių, parduodamų JAV, yra pagaminti Šiaurės Amerikos žemėje. Įdomu, kodėl taip yra?
Pirmasis Japonijos automobilių gamybos fabrikas Šiaurės Amerikoje buvo atidarytas 1982 metais, Marysville, Ohajo valstijoje, kur Honda pradėjo savo veiklą. Praėjus daugiau nei 30 metų, JAMA skaičiavimais, dėl Japonijos automobilių gamintojų veiklos Šiaurės Amerikoje buvo sukurtos net 400,000 darbo vietų. Čia kyla klausimas: ar tikrai didžioji dalis šių darbo vietų yra gamyklose?
Įdomu tai, kad dauguma šių darbo vietų yra susijusios su automobilių prekybos tinklais, o ne pačiais gamyklų darbuotojais. Nepaisant to, 2010 metais JAV veikė 29 Japonijos automobilių gamyklos, kurių bendras investicijų dydis siekė 34 milijardus dolerių. Ar tai reiškia, kad užsienio automobilių pirkimas tampa vis mažiau reikšmingas?
Pagrindinė priežastis, kodėl Japonijos kompanijos didina gamybą Šiaurės Amerikoje, yra stiprėjanti jena, kuri apsunkina automobilių gamybą Japonijoje. Štai Toyota paskelbė, kad planuoja gaminti savo Sienna minivenus JAV, o vėliau juos eksportuoti į Korėją. Ar tai nėra įdomus strateginis posūkis?
Šis Japonijos automobilių gamintojų sprendimas rodo, kaip globalizacija ir ekonominės sąlygos gali keisti gamybos geografiją. Ar tai reiškia, kad galime nusipirkti užsienio produktus, nesijaudindami apie darbo vietų kūrimą kitame planetos gale? Ar tokie pokyčiai turi įtakos ir Lietuvos ekonomikai?
Kalbant apie automobilių priežiūrą, būtina atkreipti dėmesį į jų apsaugą nuo korozijos, ypač mūsų klimato sąlygomis. Daugiau informacijos apie automobilių antikorozinį padengimą galite rasti čia. Ši informacija gali būti naudinga kiekvienam automobilių savininkui, siekiančiam prailginti savo transporto priemonės tarnavimo laiką.
Taigi, ar užsienio automobilių pirkimas tampa mažiau svarbus? Panašu, kad taip. Globalizacija ir ekonomikos pokyčiai skatina automobilių gamintojus perkelti savo gamybą arčiau vartotojų, o tai reiškia, kad mūsų perkami automobiliai gali būti „vietiniai“ net jei jie yra užsienio prekės ženklo. Ar tokie pokyčiai turės ilgalaikį poveikį pasaulio automobilių pramonei? Laikas parodys.
https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas-kaunas/
https://brangusautosupirkimas.lt/2019-m-pasirodys-ilgo-nuotolio-nissan-leaf-e-plus-tures-200-ag/
https://autopirkimai.lt/ford-super-duty-erzintas-galetu-buti-naujas-king-ranch/